Maalämpöfoorumi
Lämpöpumput => Jämä => Aiheen aloitti: johannes - 11.09.24 - klo:18:57
-
Hei, olen maksanut Premium-tilauksen helmikuun 2025 alkuun. Saan käsityksen, että Premium on saatavilla tästä huolimatta vain testikäyttöön ja minulla ei ole siihen mitään linkkiä.
Onko tilanne todellakin, että Jämälle ei ole toimivaa Premium-ohjelmistoa? Tämä tilanne alkoi kun siirryin vanhasta tähän uuteen pienen hoputuksen seurauksena?
-
Samoilla tunnuksilla pitäisi päästä kiinni uuteen myuplinkiin ja tilauksen pitäisi kyllä olla voimassa uudessa systeemissä heti.
-
Hei, sain vastauksen, jossa myöntävät, että tilaukseni on voimassa mutta eivät ole siirtäneet Premium-osaa käyttööni. Samalla lähettivät koodin, jolla Premium-osa toimisi seuraavat 12 kuukautta.
Syötin saamani koodin, MyUplink kertoo uudesta koodista: "epäpätevä koodi". Jähetin ohjelmistalolle kuvakaappauksen koodista ja MyUplinkin vastauksesta koodiin. Nyt odottelen uutta koodia.
Aina ei mene kuten Stromsössä
-
Moro
Mihin osoitteeseen lähetit sähköpostia? Minulla sama tilanne
Kiitokset
-
Hei, osaavat vain ruotsia ja englantia. Parhaiten heihin saa yhteyden myUplinkin sivulta, sivun lopussa on suomenkielinen kaavake, joka menee perille. Kuittaavat saatuaan viestin, toistaiseksi saamani apua vähäistä. Eivät ole vastanneet mitään muuta kuin, että saimme viestisi.
-
Liityin juuri uutena käyttäjänä myUplinkiin ja Premium on käytössä maksutta toistaiseksi. Ei voi maksaa Premiumista.
En ole käytänyt koskaan sitä edellistä myUpway palvelua mutta tämä myUplink mitä ilmeisimmin vielä hyvin raakile. Ainakin virheitä näyttää olevan, mun kohdalla Jämään väärä firmis jne.