Kääntöpää/paino tulee lämpökaivossa pohjaan asti ja ei tule mitään ripustusvaijereita. Sakkakuppia kyllä jätetään juomavesikaivoon. Ehkä olet laskenut väärin noita kieppejä ja halkaisijaa. Mulla jättivät ensin nysät pystyyn kaivoihin ja tulivat myöhemmin hitsaamaan putkien kulmat, kun tuli 4 ylimääräistä hitsikulmaa taloon sisälle vietäessä. Juokseva numerosarjakin saattaisi putkesta löytyä. Mutta jos on 120 m työnnetty ja kaivo 170 m, niin sen selittäminen ei käy laatuun lämpökaivossa. Reikä ei ole keräin, vaan putket. Jos siis yrittävät kääntää tuota muuksi, niin ei pidä hyväksyä. Kirjallinen selvitys nyt ainakin. Poraamalla pitäisi olla tilauslista itsellään, josta näkyy tilatun kiepin pituus. Mulla kävi myös niin, että vahvistin ensin tilauksen 2 x 150 m kaivoista ja kun porari oli tunnin porskuttaa, niin kysyin, että kävisikö porata 2 x 165 m ja maksan erotuksen niille. No se kävi ja kun autossa oli valmiina 2 x 150 kiepit, niin sanoi, että ne pitää vaihtaa. Toinen reikä seuraavana päivänä ja vaihdetut kiepit kyydissä. Erinomaista palvelua sanon mä.