Nyt kun uusi moottorinsuoja ja uudenmallinen soft-start ovat paikoillaan, niin näyttäisi kompressori olevan kuitenkin rikki.
B-puoli (lämmin vesi/lämmitys) toimii moitteettomasti, mutta tuo ongelmallinen A-kompura (pelkkä lämmitys) laukaisee sulakkeen ja hieman jopa ehti kärventää uudella softislevyllä olevan lämpösulakkeen suojalakkapintaa ennen sitä.
Uusi kompurapaketti Nibeltä 8500e (koko metallinen kelkka).
Kompura itsessään Copeland scroll zh36k4e-tfd-524, jota ei enää Nibeltä saa. Netistä löytyisi kyllä zh
38k4e-tfd-524, joka rahteineen jäisi alle tonnin, mutta toimisiko tuo ja miten tuollaiseen suljettuun järjestelmään onnistuisi edes vaihtaa? Saattaa olla harvassa ne huoltoliikkeet, jotka suostuvat asiakkaan hommaamia osia käyttämään. Itselle autojen ilmastoinnin täytöt tutumpia ja muutama ilmalämpöpumpun DIY-asennus tullut kauan sitten tehtyä, mutta tämä on Niben mukaan täysin suljettu järjestelmä, joten en edes osaa kuvitella miten tuon saisi DIY toimimaan.