Asiahan koski EI vakiintuneita termejä. COP tulee käsittää vakiintuneeksi termiksi ja olen varma, että tähän ei ole kellään mitään vastaan sanomista. Sattui vain sopivasti tuo PV silmään, kun mulla on vessalukemisina Kevin Oconnorin TUT sarjan osat 1-6 ja tuo PV siellä on arkipäivää. Samoin itselleni tuo TUT on lähes raamatun veroinen. Ja jos joku sattuu mainitsemaan nuo maagiset TUT kirjaimet tietyillä keskustelu saiteilla, niin oma ajattelu siirtyy välittömästi eri taajuudelle ja keskustelu ohjautuu yksityistasoiseksi, koska oletan, ettei kovinkaan moni ole juurikaan tutustunut putkivahvistin teoriaan enää vastaavasta näkökulmasta. Lyön pääni vetoa, ettet pysty tuota lyhennystä mieltämään edes lähelle oikeaa alkuperää, jos et satu olemaan tuohon vihkiytynyt. Mulle se on siis tietysti TUT. Voin myös vilpittömästi suositella sitä kaikille, jotka ovat kiinnostuneita. Taisi levähtää täydelliseksi offtopiciksi. MLP sopii myöskin vakiintuneeksi termiksi maalämpöfoorumille, mutta ei varmaa esim vauvat saitille. Eikä tästä tietysti pidä ottaa millään lailla itteensä. Ja noita termejähän saa kaikki viljellä ihan miten haluaa. Kuhan nyt vain huomautin, ettei tule sellaista inside fiilistä kesken mukaan tulevalle tulokkaalle, jonka pitää etsiä esim. PV:lle exacti asiamerkitys jostain vaiheesta aikaisempaa tekstiä. Olen toisaalta vielä täysin varma , että jokainen vakavasti asiaa harrastava pyrkii TUT:iin ilman kompromisseja.