Tänään sain Nibeltä ystävällisen puhelinsoiton. Merkin edustaja esitti aidon oloisesti pahoittelunsa Uplinkin toimimattomuudesta viime viikolla (ke-la). Vaikuttaa siltä että varsinaista valvontaa toimivuuden varmistamiseksi ei ole, kun asikaspalautteesta niin kiiteltiin ja luvattiin jopa pieni hyvitys aiheutuneesta harmista (voucher jolla saa ilmaista lisäaikaa vuosisopimuksen jatkoksi, luulisin). Kerroin myös havaintoni palvelun toimimattomuuden ilmenemisestä vain nettiselainkäytössä (kokeilin eri selaimia IE, Edge, Firefox), mutta IPadilla/IPhonella toimi ok .
Halusin tuoda foorumilla julki myös tämän myönteisen puolen Niben asiakaspalvelusta. Kielteistähän se palaute meillä kuluttajille useimmiten on, minkä sitten väännämme eri foorumeilla julki.
Hyvä NIBE.
Nibellä on aina ollut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.
Olen ymmärtänyt kuitenkin, että UpLink on täysin ruotsalaisten hallussa.
Eihän se uplink toimi vieläkään, käyrät kulkee tällähetkellä noin 20 tuntia perässä?
Saattaa olla, että tokenee, tai sitten ei.
Ilmiö on perin tuttu edellisiltä vuosislta....
Oikeassa reunassa on nykyinen aika, klo 16:30, viivaa vaan piirtää. Vasen reuna on noin 20h perässä.
Tietokannat Ruotsissa sökönä. Koska mahtaavat korjata...?