tässä dataa taas.
emäntä meinas että yöllä ollu sisällä 24-25
nyt 19.7
Kone käyttäytyy edelleen oudosti. Eli huilijakson pumpun nopeuden nosto ei vaikuttanut lämpötiloihin Nibessä
Max ero kompressori muutos 8->10C lisäsi käyntijaksoa, mutta edelleen se katkaisi käynnin.
Nyt käyntijakso oli 43minuuttia, eli asiallisen pituinen.
Lisää max eri kompressori 11C:hen, niin sitten pitäsi saada normaalisti asteminuutit nolliin.
Menolämpötila vaihtelee paljon, lähes 20C. No vaihtelu ei ole nyt pääongelma.
Mutta, mutta edelleen lämpö jää koneen "sisään", ks. käyrät.
Niissä pistäisi BT2 (menolämpötila), BT3 (paluulämpötila) ja BT12 (lämpötila lauhduttimen jälkeen ) olla suunnilleen samat viimeistään tunti lämmitysjakson jälkeen.
Keruupuoli näyttäisi toimivan normaalisti.
Vaihtoventtiili ei toimi oikein?
VOIKO VAIHTOVENTTIILI JÄÄDÄ/MENNÄ ASENTOON JOSSA VIRTAUSTA EI TAPAHDU?
Minkälainen putkisto talossa on? Yksiputkijärjestelmä?
Onko sinulla IR mittari jolla voi mitata patterien lämpötiloja?
LJ-pumpun nopeutta voi pudottaa 50%:iin molemmissa tiloissa.
Nyt lauhdutindelta(meno-paluu) on n. 3C ja optimi on 6C.
Hmmm...